sobota, 29 sierpnia 2015

Innowacje

Odrobina innowacji blogowi nie powinna zaszkodzić. Zacząłem zatem od zmiany szaty graficznej i układu blogu, mam nadzieję, że na bardziej przejrzyste i bardziej czytelne. Mam również nadzieję częściej tutaj zaglądać i częściej aktualizować blog, bo widzę rosnące zainteresowanie, szczególnie cieszy mnie popularność, jaką cieszył się mój poprzedni wpis poświęcony gen. Johanowi Laidonerowi. Ponieważ zapewne nie zawsze będę mógł zamieszczać nowe notki, to pewnym urozmaiceniem mogą stać się przeglądy mediów elektronicznych pod kątem materiałów poświęconych sprawom litewskim, polsko-litewskim i bałtyckim. Mam nadzieję, że uda mi się prowadzić je regularnie. Będą one stanowiły jednocześnie rekapitulację informacji zamieszczanych w danym tygodniu na facebookowym profilu "Spotkań". Pierwszy tego typu przegląd ukaże się już dzisiaj. Zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz